Witam wszystkich!
Dziś ostatni blogmas! Kurcze, jak to szybko zleciało. Niedawno szykowałam pierwszy post z tej serii, a tu już doszliśmy do końca. Nie będę się dziś za bardzo rozpisywać, bo nie ma w gruncie rzeczy o czym. Wigilia minęła rodzinnie, spokojnie. Wczoraj mówiłam, że jeszcze święta się dobrze nie rozpoczeły, a ja już przytyłam. No ale tak to jest jak siedzi się tylko w kuchni i podjada.

W tym poście chciałabym wszystkim co to czytają złożyc życzenia. Aby każdemu te święta przspożyły choć trochę radości. Aby pojawiło się na waszych buziach jak najwięcej uśmiechu, aby był to czas spędzony z najbliższymi waszym sercą. Oczywiście dużo zdrowia, bo bez niego w życiu ciężko. Chciałabym wam życzyć, bo jak dla mnie to najważniejsze, spełnienia najskrytszych marzeń, wytrwałości w dążeniu do celów. Abyście nie tracili wiary w siebie, bo z nią możecie sięgać gwiazd. Abyście z każdej przeszkody, którą napotkacie wynosili jakieś mądre wnioski i abyście kilkakrotnie nie popełniali tych samych błędów. Abyście nie bali się być sobą, mieli własne poglądy i trwali przy nich. Abyście nie dali zniszczyć się innym ludzią.
A więc Wesołych Świąt kochani!





























 


Sukienka H&M

Jeszcze na koniec kilka spraw organizacyjnych. Blogmas się kończy, więc posty prawdopodobnie będą pojawiać sie trochę inaczej. Nie wiem jeszcze dokładnie jak to będzie, ale na pewno Was powiadomie. Najbliższy post planuje na jutro lub pojutrze i mam nadzieję, że dzięki temu, że jest teraz trochę wolnego posty będą się pojawiac jak najczęściej.
Oprócz tego założyłam instagrama, na którego Was wszystkich bardzo serdecznie zapraszam : https://www.instagram.com/emka_blog/

To chyba dzisiaj na tyle. DO NASTĘPNEGO KOCIAKI! ;*  

Komentarze

  1. Cudowna choinka, pyszne jedzonko jak i widać,że atmosfera przecudna ♥
    Sukienka bardzo ładna i idealnie pasująca na Wigilię :)
    Spełnienia marzeń, dużo szczęścia, radości, miłości, zero smutku oraz samych sukcesów ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Obserwuję ♥

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia i ślicznie wyglądasz, naprawdę!
    Wszystkiego co najważniejsze oraz spełnienia wszystkich marzeń w nowym roku! <3
    adrianna-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;) Masz super włosy ;)

    Wesołych świąt ;) zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie wyglądasz!
    U mnie świąteczny post, wbijaj oceniać ;3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taką śliczną choinkę...
    Ładne zdjęcia :) Wesołych świąt życzę ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik
    Mój instagram <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :). Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam do Ciebie na sam koniec vlogmas :( Piekne zdjęcia i cudowna choinka, przepięknie ubrana! Bardzo spodobała mi się Twoja sukienka, sama na taką poluję! :D Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie udekorowane wszystko! Śliczne masz włoski tutaj :)

    Wesołych Świąt,
    Hanyvia

    http://hanyvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie również życzę Wesołych Świąt! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt!
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! :) Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pyszności, a choinka bardzo ładna :) Wesołych, pełnych radości i ciepła świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie również Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie aż boję się ważyć ale za to kocham święta, za te wszystkie pyszne potrawy ;D Ślicznie wyglądałaś na wigilii! Również życzę ci wesołych świąt! Spędź je jak najlepiej w super rodzinnej atmosferze!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka. Widzę, że u Ciebie świąteczny klimacik w pełni. Będzie mi brakować tej serii, ale też z niecierpliwością czekam na następną.
    Pozdrawiam ciepło ;)
    http://vicziq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze u ciebie piękna sukienke :) swietnie w niej wyglądasz :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty