Cześć wszystkim! 
Kolejny post pojawaia się dziś gdyż obiecałam, że będzie jeden więcej w tym tygodniu.





Robiłam dzisiaj ciasteczka na świętka, więc włąsnie taki jest temat posta. Zapraszam do czytania i komentowania.

Według tego przepisu wykonywałam moje ciasteczka. Jeśli chodzi o ciemne ciastka to jedyne co zmieniałam to dodawałam kakao i zmaniast aromatu waniliowego dodawałam pomarańczowego.
Ciasta próbowałam i jak dla mnie wyszły pyszne i bardzo słodkie, ale takie w mojej rodzinie się najbardziej lubi. Jeżeli ktoś nie preferuje, aż tak słodkich rzeczy zdecydowanie radzę zmniejszyć ilość cukru.






 

Ciasteczka wykrawałam za pomocą foremek w kształcie różnej wielkości gwiazdek oraz wałkeczka z kształtami z ikei.






Lukier nakładałam gotowy, kupny z dr. Oetkera.










Czekoladę do tych ciasteczek robiłam według typowego przepisu mojej mamy. Czyli trochę margaryny (ok.50g) roztapiam w rondelu, dodaję do tego kakao i cukier(według uznania), dolewam trochę mleka, aby była bardziej mleczna i dodaję aromatu pomarańczowego.


Wiele ciastek jeszcze zostało, ale nie dałam rady ich pzystoić w dniu dzisiejszym, więc na dniach pojawi sie kolejny taki post.
A Wy macie juz upichcone ciasteczka?

DO NASTĘPNEGO! BUŹKA! ;*



Komentarze

  1. Mmm pychotaa, ślicznie przyozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju uwielbiam takie świąteczne ciasteczka a te wyglądają przeuroczo i pewnie są pyszne!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :) Ja właśnie robiłam pierniczki wczoraj. Już nie mogę doczekać się świąt <3 Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki wyglądają pysznie! Ja dziś robiłam :)
    Zapraszam do mnie http://bleedingoutforyou.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają :) Przypominają ciasteczka mojej babci <3
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudownie wyglądają! zycze smacznego!
    wesołych swiat! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty