BLOGMAS #2: WISHLIST




Witam wszystkich!
Ten weekend był zdecydowanie za krótki. Udało mi się jednak zrobić kilka ważnych rzeczy związanych z blogiem i ich efekty zobaczycie już we wtorek. Dziś dlatego dość krótki post, po prostu brak czasu i mały problem z laptopem, obiecuję za to odpłacić wam się w następnym poście.
Dziś chciałabym wam przedstawić moją WISHLIST, czy po krótce opowiem wam co chciałabym dostać na święta.

Chciałabym zacząć od rzeczy niematerialnych, gdyż w gruncie rzeczy najbardziej mi na nich zależy. Przede wszystkim chciałabym spędzić ten czas z rodziną. Marzę o tym, aby nic nie popsuło atmosfery w te święta i były ono po prostu radosne i pogodne, żeby każdemu uśmiech nie schodził z twarzy. Chciałabym aby te święta były dopięte na ostatni guzik, abym nie żałowała, że czegoś nie udało mi się przygotować na czas.  Pragnę także choć trochę śniegu w te święta, gdyż od dobrych kilku lat pogoda nie jest dla nas łaskawa i zwiastuje nam tylko jedno wielki błoto. A co tworzy atmosferę świąteczną jak nie śnieg?
Jest jednak jeszcze jedna rzecz, która szczególnie ucieszyłaby mnie w te święta, a moja radość może być tylko i wyłącznie waszą zasługą. Pragnę po prostu zdobyć jak najwięcej czytelników, zobaczyć, że są osoby którym podoba się ten blog. Nawet nie jesteście w stanie sobie wyobrazić jak strasznie piszczę ze szczęście, gdy pojawia się nowy komentarz, a gdy obserwacja to już w ogóle. Dlatego jeśli to czytasz i podoba Ci się to co robię, proszę pozostaw po sobie jakikolwiek ślad. Będzie mi niezmiernie miło.

Stradivarius
A przechodząc dalej, jest kilka rzeczy materialnych, które od dawna pragnę, ale jeszcze nie miałam okazji ich kupić i na pewno chętnie zobaczyłabym je w święta pod choinką. 


Po pierwsze czarna torba, na którą poluje już masę czasu. Przydałaby mi się ona przede wszystkim, dlatego, że nie mam żadnej torby tej wielkości i nie zawsze pasuje mi wziąć ze sobą gdzieś plecak. Mam już nawet jedną upatrzoną ;) 


Kolejną rzeczą są buty. Jest masa modeli, które w tym momencie mi się podobają, ale jednak postawiłabym na adidasy superstary. Są ona natomiast w tak szerokiej kolorystyce, że ciężko mi jest wybrać tylko jedne. Wstawiam, więc zdjęcie jednych z jak dla mnie najładniejszych. 


Oprócz tego od dawna poluje na jakiś kubek termiczny. Zależy mi przede wszystkim na tym, aby był szczelnie zamykany, bo chciałabym go zabierać ze sobą i wkładać np. do plecaka. 


Cieszyłabym się też oczywiście z każdego innego prezentu, z książki, kosmetyku, a szczególnie czegoś zrobionego własnoręcznie. Wishlist powstaje tylko i wyłącznie z myślą o blogu.



A wy już zrobiliście swoja wishlist? Na co czekacie w te święta? Na odpowiedzi czekam w komentarzach!
DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. superstary <3

    Seria świąteczna :)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty