Hej wszystkim! 

Ostatnio trochę nawaliłam, nie było postu w niedzielę. Będę się strać to jakoś nadrobić i zrobić w tym tygodniu jeden post więcej. Ogólnie już nie mogę się doczekać przerwy świątecznej, bo ostatnio w szkole było naprawdę ciężko. W sumie ten tydzień też taki jest i będzie. Na dzisiaj przygotowałam TAG, z którego możecie sie dowiedzieć trochę więcej o tym jak spędza się święta u mnie. Mam nadzieję, że się spodoba! :D


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?

Dosłownie kilka dni przed Wigilią, nie ma konkretnego terminu. Przychodzi po prostu pewien dzień i z mamą stwierdzamy, że trzeba zacząć wszystko przygotowywać. Najczęściej wszystko jest trochę w biegu, bo nasza lista zachcianek się nie kończy.


2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie ;/
 3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Powiem szczerze, że nie ma chyba jakiegoś konkretnego filmu, który oglądam co roku. Nie jestem też raczej zwolenniczką Kevina.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Chyba każde święta są dla mnie wesołym wspomnieniem, ale pamiętam jak wraz z kuzynostwem kiedy byliśmy młodsi biegaliśmy po całym mieszkaniu oczekując na spadającą gwiazdkę z prezentami. Mieliśmy warty przy miejscu, w którym co roku znajdowaliśmy prezenty i byliśmy bardzo zawiedzeni, gdy okazało się, że gwiazdka w tym roku postanowiła dać prezenty w inne miejsce ;)


5. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Chyba atmosferę, choć nie zawsze jest ona taka jaką by się chciało. Ale sam fakt, że nadchodzą święta czynni ten czas takim magicznym. 

6. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Pewnie jest ich kilka, ale taką najważniejszą jest chyba to, że co roku spędzamy święta u mojej babci wraz z siostrą mojej mamy, wujkiem i moim kuzynostwem.


7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Jeśli chodzi o takie tradycyjne piosenki świąteczne, to na pewno "Last Chistmas", "All I Want For Christmas Is You" 


Natomiast z takich nowszych to kocham "Santa tell me" Ariany Grande, oraz "Do They Know It's Christams?"  Band Aid 30


8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Sztuczną, prawdopodobnie złoto czerwoną :D


9. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Przyprawa pierniczkowa, korzenna choć u mnie raczej rzadko używana to jej zapach od razu przypomina mi o świętach.


10. Jakie kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?
Chyba pomarańczowe i czerwone.


11. Odliczasz dni do Świąt?
Raczej nie.


12. Ulubiony zimowy lakier do paznokci? 
Zdecydowanie gustuje w bieli, bordzie i szarościach. Te obok na zdjęciu są prześlicze.


13. Ulubiony zimowy napój? 
W tym roku kawa pierniczkowa. Znalazłam ostatnio na blogu pewnej dziewczyny przepis na domową i od tej pory pije ja praktycznie codziennie.



14. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
W tym roku będę się starać przystroić go jak największa ilością świątecznych ozdobników. Na pewno pojawi się trochę lampek, bo kocham siedzieć w ciemności i mieć zapalone tylko je. 

Komentarze

  1. ciekawe odpowiedzi, zaciekawiła mnie ta kawa!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. atmosfera w świętach to podstawa, świetne piosenki :) ja w święta lubie mieć na paznokciach burgund :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za świątecznymi piosenkami, tymi oklepanymi i wszędzie znanymi, wolę te mniej znane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kawa pierniczkowa? brzmi pysznie, aż poszukam w necie ;)
    Też już obserwuję ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyprawa piernikowa i ciasteczka korzenne! O tak ❤️ Święta ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo :) Uwielbiam świąteczne piosenki!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię Santa tell me :D Typowo kojarzy mi się ze świętami!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty