BLOGMAS #3 Zaniedbany Święty Mikołaj



Witam wszystkich!
Mamy już dziś 8 grudnia, także do świąt zostało 16 dni! Strasznie szybko ten czas teraz leci, już nie mogę się doczekać świąt. Tak jak pisałam w ostatnim poście weekend był pracowity. Nie do końca jestem zadowolona z efektów, ale trening czyni mistrza i mam nadzieję, że będzie to z czasem wyglądać coraz lepiej. Jeśli chodzi o szkołę to ten tydzień będzie dość luźny. Dziś zaczęły mi się próbne egzaminy przez co większość lekcji po prostu przepada, a oprócz tego nie możemy mieć w te dni żadnych sprawdzianów, kartkówek. Jak to zawsze bywa zaczęliśmy od przedmiotów humanistycznych, czyli historia+WOS i j.polski. Jakie są moje odczucia? Jak dla mnie obydwa testy były całkiem spoko, historia może była jednak troszeczkę trudniejsza od polskiego. Jak to będzie z wynikami zobaczymy, a jutro jak dla mnie najtrudniejsze przedmioty ścisłe i jeden z przedmiotów ulubionych, czyli matma. 



Co do świętego Mikołaja, którego mieliśmy okazje obchodzić dwa dni temu jestem trochę smutna. Nie dlatego, że jakiś prezent mi się nie podobał. Całkiem nie o to chodzi. Chodzi o to, że święto to w moim domu straciło kompletnie na wartości. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem już dzieckiem, ale brakuje mi dnia, w którym wstaje, a obok mnie leży chociaż jakiś drobny prezent. W tym momencie u mnie tradycja zabawy w świętego Mikołaja została totalnie zaniedbana. Prezenty rodzice kupują  dużo wcześniej pod pretekstem "to już będzie jako prezent na święta". Może nie miałabym z tym żadnego problemu gdyby nie to, że w grudniu takim prezentem staje się dosłownie każda kupiona rzecz, a gdyby to był inny miesiąc to ona i tak zostałaby kupiona. Nie wiem czy każdy do końca mnie rozumie, ale wyjątkowo brakuje mi tej wyjątkowej atmosfery 6 grudnia. Mam nadzieję, że na przyszły rok uda mi się to jakoś zmienić. 










Na zakończenie tylko dodam, że w tym roku dostałam po prostu pieniądze, aby iść sobie coś kupić. Kupiłam sukienkę, którą na pewno niedługo wam zaprezentuje. 
A Wy jak spędziliście Świętego Mikołaja? 

DO NASTĘPNEGO! ;* 


Komentarze

  1. U mnie w domu na Mikołaja dostawało się słodycze, a na Gwiazdkę dopiero prezent :).

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam go z przyjaciółkami ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty