THANKS


Hej wszystkim!

Po pierwsze chciałabym z tego miejsca serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali na mnie głos w konkursie DDOB. Redakcja doceniła mój wpis i stanęłam na podium! Cieszę się niezmiernie i jestem też niesamowicie duma z siebie, gdyż udało mi się stworzyć post, który przyciągnął uwagę.
Jeśli ktoś jeszcze nie czytał tego posta, a ma ochotę serdecznie zapraszam:

LINK DO POSTA KONKURSOWEGO

Gratuluję też oczywiście innym uczestnikom i zwycięzcom nagród!

Dzisiaj znowu przychodzę do Was z dawką zdjęć. Takie posty chyba staną się moimi ulubionymi. Nie wiem jak u Was, ale u mnie w to lato królują spódniczki i sukienki. Dosłownie gdybym mogła to nie założyłabym spodenek ani razu. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze nie tak dawno szczerze ich nienawidziłam.

Do tego możecie zobaczyć tutaj moją ukochaną kurtkę jeansową, która pasuje dosłownie do wszystkiego i chodzę w niej praktycznie na okrągło.

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba!

Na koniec chciałabym Was jeszcze serdecznie zachęcić do zajrzenia do zakładki "ABOUT ME", którą ostatnio zaktualizowałam.






To by było na tyle. DO NASTĘPNEGO! ;* 

Komentarze

  1. przepiękna spódniczka! Uwielbiam takie vintage stylizacje<3
    Nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Świetna stylizacja, od dawna szukam sobie jakiejś kurteczki jeansowej ale nic ciekawego nie mogę znaleźć :(

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie, spodobała mi się ta spódniczka :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taką spódniczkę albo bardzo podobną ;) Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super stylizacja ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ świetna spódnica <3
    uwielbiam takie <3
    obserwuję i zapraszam na mój blog :

    http://kateezach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;) super jest ta spódnica ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka, bardzo ładnie w niej wyglądasz! A stylizacja genialna :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica! Bardzo mi się podoba, a cały strój boski ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje podium w konkursie :) Świetnie wyglądasz!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! ��
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta kurtka! Wyglądasz bardzo ładnie, ale dalej nie moge przekonać się do spódniczek :D

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinacja ubraniowa, którą stworzyłaś to zdecydowanie trafiony w mój gust outfit <3 Chętnie wkradłabym się do Ciebie i ukradła tą spódniczkę, gdyż od dawna poszukuję czegoś w tym stylu ;P Oczywiście gratulację i powodzenia w dalszym rozwoju. Mam nadzieję, że zajdziesz daleko w blogowym świecie :) Ja swoją przygodę z blogowaniem zaczynam dziś! W wolnym czasie zapraszam Cię do przeczytania mojego pierwszego w życiu posta! Koniecznie daj znać co o nim sądzisz :*
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Spódniczka jest z Croppa, polecam zajrzeć :D

      Usuń
  15. Mega outfit !!!!! Mam nadzieję, że osiągniesz jeszcze więcej sukcesów. W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga :) byqlaudia.blogspot.com
    Jestem początkującą blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega outfit !!!!! Mam nadzieję, że osiągniesz jeszcze więcej sukcesów. W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga :) byqlaudia.blogspot.com
    Jestem początkującą blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrane ootd :) i mega jakosc zdjęc :)

    pozdrawiam ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. Spódnica świetna :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Świetna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja i świetne zdjęcia! Ja osobiście uwielbiam tego typu posty!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna kurtka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te spódniczki z guziczkami, wyglądasz świetnie!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, sama nie przepadam za kurtkami jeansowymi, jednak muszę przyznać, że tobie ta stylizacja bardzo pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacje <3 piękne wykonane zdjęcia i cudownie napisany post :) pozdrawiam stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  26. ta spodniczka jest wspaniala! moge wiedziec skad katana?

    obserwuje i zapraszam do siebie:) typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty