Świąteczne inspiracje, czyli pomysły na świąteczne prezenty.




Cześć wszystkim! 
Z powodu zbliżających się małymi kroczkami świąt Bożego Narodzenia, a także Mikołaja (6 dni!!!) chciałabym wam przedstawić kilka pomysłów na urozmaicenia waszych prezentów. 

1. Podstawa 


W pierwszym punkcie niestety niczym was nie zaskoczę. Kupno prezentu to bardzo indywidualna sprawa i nie mogę wam konkretnie doradzić co kupić. Mogę wam podać tylko kilka najbardziej popularnych, najczęściej kupowanych prezentów:
 



#
plakat ulubionego zespołu                           # płyta

#kubek świąteczny                                     #książka

#pościel świąteczna                                 #biżuteria
#ciepłe skarpety                                        #kosmetyki 
#świąteczna piżama                                 #perfumy





2. Dodatki
Moim zdaniem dodatki są wyjątkowo istotne w prezentach. Przede wszystkim najlepiej kiedy są one wykonane własnoręcznie.

#Idealnym pomysłem są wypieki. Wystarczy założyć fartuch i wziąć się do roboty. Przygotowane ciasteczka można zapakować w różne sposoby. Można przewiązać je wstążką, wsadzić w przezroczystą folie, wrzucić do ozdobionego świątecznie słoika i wiele, wiele innych. Zobaczcie sami:




#Można także zrobić domowe kosmetyki. Moja przyjaciółka dostała na przykład peeling do ust kokosowy w malutkim pudełeczku. Jest to moim zdaniem także świetny dodatek, a nie potrzeba do niego wiele roboty, plus robimy cos także dla siebie!



#Inną rzeczą może być kartka świąteczna. W internecie jest masa różnych podpowiedzi jak wykonać naprawdę prześliczne kartki. Są i takie prostsze i takie wymagające więcej czasu, dla każdego coś się znajdzie. 






#Bardziej sentymentalnym dodatkiem do prezentu może być ramka ze zdjęciem, ewentualnie samo zdjęcie. Na pewno na ustach odbiorcy pojawi się uśmiech, gdy zobaczy jakąś super fotografię, przedstawiającą was razem. 




#Dużo radości może także wywołać dodatek w postaci listów. Kopertą nadajemy różne tytuły np. "Kiedy jesteś smutny", "Kiedy jesteś szczęśliwy", "Kiedy się ze mną pokłócisz" i piszemy po prostu co chcielibyśmy przekazać tej osobie w takich momentach. Prezent na pewno bardzo oryginalny. 
Można także zrobić słoiczek "Za co Cię lubię" wypełniony małymi karteczkami z odpowiedziami na to pytanie. 
Ja dostałam kiedyś pudełeczko "Zjedz mnie gdy..." z cukierkami, do których były przyczepione karteczki także z napisami typu: "jesteś smutny", "pokłócisz się z kimś", "przeczytasz dobra książkę".





#Ostatnio na jednej ze stron znalazłam także takie oto butelki. Interesujący prezent. Tworzone są one na zamówienie, a wszelki kontakt znajdziecie tu:
http://en-workshop.blogspot.com/search?updated-max=2015-02-03T09:38:00%2B01:00&max-results=7











3. Opakowanie 
Jak dla mnie nie jest to mniej istotna rzecz niż reszta. Czasami opakowanie może być w dużym stopniu prezentem. Oto kilka pomysłów:

#Zrobiłam kiedyś mojej przyjaciółce pudełko całe obklejone zdjęciami. Ważne jest, żeby wybrać pudełko dość solidne, w moim przypadku było to opakowanie po zestawie filiżanek, które już same w sobie było ładne. jedyne co zrobiłam to nakleiłam nasze wspólne zdjęcia i v
oilà... Gotowe! 



#Można także stworzyć bardzo kreatywne opakowanie. Dostałam w tamtym roku książkę, która po kolei była obtaczana w kolorowe kartki. Na każdej kartce był jakiś cytat. Takich warstw była naprawdę masa i dojście do samej książki zajęło mi chyba z 20 min. 



#Opakowania mogą być także klasyczne, ale wykonane własnoręcznie. Takich tez znajdziemy mnóstwo w sieci, a tu macie kilka przykładów.


Mam nadzieje, że chociaż w małym stopniu wam pomogłam i ułatwiłam kupno idealnego prezentu. DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z listami, chyba go wykorzystam dla przyjaciółek na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam pomysłu. Cieszę się, że tu trafiłam :*

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły :)

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo muszę kupić prezentów w tym roku, więc na pewno wykorzystam Twoje pomysły :)
    CZARNA KAWAA - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, dużo pomysłów :)

    http://najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje. W hurtowni https://pm-m.pl/276-artykuly-florystyczne można znaleźć wiele bardzo fajnych dodatków świątecznych, polecam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty