Double Life || KONKURS DDOB

Hej wszystkim! Postanowiłam wziąć udział w konkursie, który organizuje DDOB. Jeśli spodobał Ci się mój post i masz chwilę czasu to będę bardzo wdzięczna jeśli wejdziesz w link i tam ocenisz mój post, gdyż to właśnie te oceny wyławiają zwycięzców.


(aby zagłosować trzeba posiadać konto na stronie ddob.com i po wejściu w link kliknąć łapkę w górę na górnym pasku)

Link do konkursu zostawiam pod grafiką i zachęcam Was także do wzięcia udziału :D



OSKARŻENIE 
Oskarżony: 

Imię: Martyna                                                        Nick: Emka 
Nazwisko: Krysińska
Miejsce zamieszkania: Częstochowa                         Miejsce zamieszkania: Gdzieś w sieci 
Data urodzenia: 29 maj 2000                                  Data powstania: 23 listopad 2015
Zarzuty: 

W dniu 23 listopada 2015 oskarżony zaczął prowadzić podwójne życie. Z premedytacją zaczął udostępniać posty na swojej stronie, które zawierały jego myśli i przemyślenia. Z niewiadomych dotąd przyczyn stworzył serie "Blogmas" podając innym np. pomysły na prezenty. Aby odwrócić od siebie uwagę oskarżony stworzył także kilka recenzji książek i filmów, które mu się spodobały. Odpowiadał także kilka razy w niejakich tagach, dając ludziom okazję do poznania go. Kilkakrotnie także ukazał jego ulubione rzeczy w danym miesiącu.
Oskarżenie : 

Prowadzenie podwójnego życia.
Obrona : 

Oskarżony uważa, że jego blog jest miejscem, w którym ktoś go może wysłuchać. Dużo łatwiej jest mu wyrażać swoje opinie, poglądy pod pseudonimem Emka niż przy ludziach w codziennym życiu. Jest to jego małe miejsce w sieci, do którego wpuszcza bardzo niewiele osób, gdyż podoba mu się jego podwójne życie i dwie twarze. Oprócz tego blog pomaga oskarżonemu walczyć z nieśmiałością i pomaga dostrzec, że ludzie są pozytywnie nastawieni gdy o czymś pisze. Oskarżony uwielbia spędzać długi czas przed laptopem, klikając wielokrotnie w klawisze klawiatury by później móc pokazać swoje wypociny ludziom.  Prowadzenia bloga zawsze było jego marzeniem, a teraz je spełnia. 

Postanowienia końcowe: 

Oskarżony zostaje oczyszczony ze wszelkich zarzutów. 



Jeśli zagłosowałeś powiadom mnie w komentarzu, na pewno zrewanżuje się obiektywną opinią na Twoim blogu :) 





Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł!
    Zastanawiałam sie nad wzięciem udziału w tym konkursie, ale zrezygnowałam, bo chyba nie jestem zbyt ciekawa osoba. ;)
    Zaraz po opublikowaniu tego komentarza ide zagłosować. :))

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jesteś ciekawą osobą :P każdy z nas ma przecież jakieś tajemnice które są szalenie ciekawe. mirabill.

      Usuń
  2. Dużo słyszałam o tym konkursie.. sama chyba wezmę w nim udział :)
    Powodzenia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale superr pomyysl! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie to ujęłaś ;)
    asiajaniszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to ujęłaś ;)
    asiajaniszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie przedstawiłaś się w tym konkursie, pomysłowo. Ogólnie bardzo ciekawy konkurs, ale ja jakos nie moge się zmotywować by wymyśleć coś na ten konkurs :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się żeby było trochę inaczej :D

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Postaram się na pewno zagłosować, powinnaś być w czołówce.
    Także myślałam żeby wziąć udział, ale zżera mnie brak kreatywności.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Może jeszcze wpadnie Ci jakiś pomysł :D

      Usuń
  8. Ciekawy konkurs :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, trzymam kciuki! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie to napisałaś, ale nie mam jak zagłosować. Nie umiem znaleźć tego, bo przerzuca mnie w zupełnie inną stronę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Trzeba posiadać konto na ddob.com i kliknąć łapkę w górę przy moim poście.

      Usuń
  11. Świetny konkurs :) Powodzenia!
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zrobione :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fajne! Życzę powodzenia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo, ale fajnie to napisałaś! Ja bym w ogóle na to nie wpadła, haha. Obyś wygrała♥

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł, bardzo fajnie napisane! Może sama wezmę w nim udział? Super, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mam konta na ddob, ale gdybym miała z chęcią dałabym łapkę w górę :D Posta całkiem fajny :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to napisałaś!
    Zagłosowałam
    Trzymam kciuki
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mega pomysł! wykonanie równie dobre!
    widzę, że kreatywność u Ciebie nie zawodzi ^^
    dodaję więc do obserwowanych
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. super napisałaś! bardzo ciekawy pomysł

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  20. A już się zastanawiałam co to za oskarżenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty