Zacząć coś nowego... Kanał na YouTube.

Hej wszystkim!

Trochę mnie tutaj nie było, ale wiecie jak to jest pod koniec semestru... Dużo nauki, więc mało czasu. Ale ja już zamknęłam wszystkie sprawy związane z tym semestrem, więc powinnam pisać regularnie.

W dzisiejszym poście chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić na mój pierwszy filmik na kanale na yt i opowiedzieć, jak w ogóle się na to zdecydowałam.
A więc ja o posiadaniu własnego kanału myślałam już naprawdę bardzo długi czas. Jest to coś co bardzo mi się podoba, a że chciałabym w przyszłości iść w kierunku mediów, myślę że jest to bardzo ciekawe przygotowanie.
Czemu dopiero teraz skoro tak długo tego pragnęłam? Myślę, że to strach. Strach przed tym jak ludzie to odbiorą, strach przed tym jak inni zareagują, strach, że będzie coś nie tak, że to kompletnie mi nie wyjdzie. Jestem ogólnie dość nie pewną siebie osobą, więc to też jest pewien z czynników. Oczywiście nie jest tak, że teraz się nie obawiam... Wręcz przeciwnie, moje obawy są jeszcze większe, ale skoro już zaczęłam, to nie mam zamiaru się poddawać.
Co mnie zmotywowało, aby zacząć? Przede wszystkim w końcu doszłam do wniosku, że skoro jest to tak wielkie moje marzenie, to muszę coś z tym wreszcie zrobić. Bo czas leci bardzo szybko i nie długo może się okazać, że jest już za późno, szczególnie, że YouTube jest już teraz bardzo popularny. Oprócz tego są takie dwie osóbki, które mnie do tego po prostu motywują i bardzo wspierają, gdyż wiedzą jakie to dla mnie ważne. Jedną z nich poznałam bardzo nie dawno, ale bardzo mi pomaga nie tylko w tej sprawie, za co bardzo jej dziękuję, bo na pewno to czyta.
Jaka będzie tematyka kanału? Mam nadzieję, że bardzo różnorodna i że każdy będzie mógł na nim znaleźć coś dla siebie. W większość będą to filmiki związane z moimi zainteresowaniami, czyli moda, uroda, fotografia, coś z gotowaniem, chciałabym, żeby pojawiało się dużo filmików lifestylowych, jakieś pogadanki, może vlogi i wszystko to co moi widzowie chcieliby zobaczyć. Uwielbiam próbować nowych rzeczy i jestem otwarta na wszystkie propozycje.




Tym gestem chciałabym zakończyć dzisiejszy post, zachęcić do obserwowania bloga jak i subskrypcji kanału, mam nadzieję, że Wam się podoba.
DO NASTĘPNEGO! ;* 

Komentarze

  1. Ciekawy pomysł na pierwszy filmik ;) Fajnie, że zdecydowałaś się na nagrywanie, mam nadzieję, że będzie sprawiać Ci to wiele radości! Kanał już subskrybuję i z niecierpliwością czekam na następne filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie pierwszy filmik, teraz to już wyczuwam suby <3 będzie motywacja zobaczysz. :*

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrowionka Zuzia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Cześć jestem Ania i lubię Twój blog " :))
    hihi super !

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia :*
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję odwagi, bo ja raczej wolę pisać, niż mówić! Zapowiada się obiecująco. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pomysłu oraz odwagi-której mi brakuje by się uaktywnić, chodź po cichu myślę o swoim kanale yt :)
    Powodzenia
    http://my-spa-beauty.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty