Ogolić brwi czy rzęsy? TAG: Wolałabyś?

Hejka wszystkim! 

Z racji tego, że na moim blogu nie pojawił się jeszcze żaden TAG, a bardzo lubię takowe czytać, więc postanowiłam, że odpowiem na pytania z jednego z nich, a mianowicie TAG: Wolałabyś? Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam do czytania :D 

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami bez makijażu? 
Myślę, że z ułożonymi włosami i bez makijażu. Nie nakładam zbyt wielu kosmetyków na co dzień, więc myślę, że bym przeżyła jakoś ;D 

2. Wolałabyś cały dzień chodzić do tyłu czy po każdym kroku w przód ukłuć się w palec? 
Raczej to pierwsze, bo nie mogłabym się prawie cały czas kłóć, na samą myśl przechodzą mnie dreszcze. 

3. Wolałabyś za każdym razem robić zakupy w Rossmannie czy Hebe? 
Zdecydowanie w Rossmannie, w Hebe jestem bardzo rzadko. 

4. Wolałabyś ogolić sobie brwi czy rzęsy? 
Brwi można domalować, a rzęsy doczepić, ale myślę, że dużo lepiej wyglądałyby doczepione rzęsy, więc wolałabym je zgolić. :D 

5. Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć? 
Dużo osób mówi, że bardzo głośno mówię, prawie krzyczę na co dzień i bardzo tego nie lubię, więc wolałabym szeptać ;) 

6. Wolałabyś być spalona czy pogrzebana  żywcem? 
Szczerze... Nie mam pojęcia. Oby dwie opcje są strasznie tragiczne, ale wydaje mi się, że przy zakopaniu żywcem szybciej się umiera, więc chyba wybrałabym to. 

7. Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić? 
Zdecydowanie nie mówić. Nie wyobrażam sobie nie słyszeć żadnego dźwięku, a często jest tak, że przez to mowa zanika. 

8. Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość? 
Z dwojga złego wybrałabym cofnięcie się w czasie, bo bardzo nie chciałabym zobaczyć przyszłości. 

9. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon? 
Raczej laptopa, ponieważ wszystkie najważniejsze rzeczy mam w telefonie. 

10. Wolałabyś zostać pozbawiona dostępu do YouTube'a czy Twitter'a? 
Z Twittera korzystam sporadycznie tylko w sprawach jakichś idoli, więc mogłabym z niego spokojnie zrezygnować. 

11.Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów? 
Prawdopodobnie źle obcięte, kolor chyba bardziej rzuca się w oczy. 

12. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu ciemniejszej kredki niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80? 
Jak makijaż permanentny jest dobrze wykonany to wygląda jak dla mnie ciekawie, więc wybrałabym właśnie to. 

13. Wolałabyś wyjść z domu z źle nałożonym podkładem czy za dużą ilością różu na policzkach? 
Chyba jednak źle nałożony podkład, zawsze go mogę poprawić ;) 

14. Wolałabyś na co dzień nosić spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie? 
Wydaje mi się, że szorty kolarskie, ale trudno stwierdzić jak nigdy nie miałam żadnych na sobie.

No i dotrwaliśmy do końca. Z niektórymi pytaniami miałam naprawdę spory problem, szczególnie z 8. Jeszcze kilka zdjęć dla urozmaicenia posta :D  













Lubicie TAGI?  Zachęcam do komentowania, bo na pewno wpadnę na każdy blog i także wyrażę swoją opinie w komentarzu :D 

DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. faktycznie na niektóre pytania sama miałabym problem, żeby odpowiedzieć, zwłaszcza na szóste. Ale też w niektórymi nie miałabym kłopotu, bo zakupy kosmetyczne robię jedynie w Rossmannie (Hebe mam za daleko, a Nautry w ogóle nie ma w okolicy), a z Twittera w ogóle nie korzystam.
    Pozdrawiam :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty! Ja bym chyba też oddała laptopa :D Telefon to muszę mieć zawsze przy sobie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wolałabym zgolić rzęsy, bo bez brwi człowiek wygląda brzydko :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag! Ja też bym ogoliła rzęsy i wolałabym być zakopana żywcem haha! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten tag, ani razu nie robiłam tego na blogu :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post:D
    dopiero zaczynam może pomożesz? http://lifeisamoment13.blogspot.com/ odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post,czekam na więcej ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niektóre z tych pytań naprawdę ciężko odpowiedzieć! Lubię tego typu posty, bo można się dużo dowiedzieć o autorce :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na post o maseczkach DIY :
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre pytania były dość dziwne ale na szczęście dałaś radę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty