INSPIRATION FOR ME


Hej wszystkim!
Witam was w pierwszym poście z nowej serii, która będzie zastępowała ulubieńców miesiąca, gdyż oni będę pojawiać się u mnie na kanale na yt. Wpadłam na pomysł serii,gdzie będę dodawała po prostu znalezione przeze mnie w internecie zdjęcia, które są dla mnie inspiracją. Będzie podział na różne kategorie i może od czasu do czasu będę krótko komentowała czemu coś się tu znalazło. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do oglądania: 


NAILS
Szarość w tym miesiącu wyjątkowo przypadła mi do gustu, moim zdaniem paznokcie w takich kolorach prezentują się znakomicie nie są przesadnie elganckie, ale tażke prowokujące. Takie lakiery a pewno znajdą się niedługo w mojej toaletce.












HAIR

Dwa warkocze francuskie są czymś w czym się zakochałam. Wyglądają przepięknie, a do tego są niebywale wygodne. Czego tu chcieć więcej.











FASHION


Zacznijmy od spodni z dziurami, które są teraz hitem. Moje serce także skradły. Są po prostu czymś nowym, genialnym urozmaiceniem zwykłych spodni. Jak dla mnie cała stylówki może być bardzo prosta, a właśnie spodnie z dziurami mogą dodawać smaczku. 



















Oprócz tego pokochałam długie swetry i płaszcze. Są ciepłe, wygodnie i doskonale wyglądają, a przecież to właśnie o to chodzi. Do tego genialnie wyglądają właśnie ze spodniami z dziurami. Nie wiem jak dla Was, ale ja mogłabym w szafie ubrań tego typu posiadać stosy, sami zobaczcie: 













FOOD&DRINK 

Jako, że ostatnio staram się odżywiać zdrowiej, postanowiłam, że właśnie takie inspiracje powinny się tutaj znaleźć.












STARS 

Do tej kategorii co miesiąc będę wybierać jakąś inną osobę, gwiazdę, która w jakiś sposób mnie inspiruje. Tym razem będzie to Ariana Grande, która jest mała ciałem, ale jak dla mnie wielka duchem i przede wszystkim głosem. Jestem jej fanką już jakiś czas i naprawdę ją uwielbiam, czekam tylko na jakiś koncert w Polsce.

















ROOMS&DECORATIONS















OTHER









































I to tyle w tym poście, mam nadzieję, że polubicie tą serie i dacie mi znać w komentarzach co myślicie. Może ktoś z Was będzie też miał pomysł na nazwę tej serii? Jeśli tak to bardzo chętnie poczytam.
Do autora każdego komentarza na pewno zajrzę i wyrażę moją opinię.
Zapraszam Was oprócz tego na mój kanał na YouTubie , gdzie już niedługo pojawią się ulubieńcy.
DO NASTĘPNEGO! :*  

Komentarze

  1. Fryzury i podarte jeansy, cudo! A zdjęcia jedzenia zawsze inspirują najbardziej, przynajmniej mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się styl takich ulubieńców, może sama zaczne go preferować..? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kardigany i Ari to moja miłość

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne inspiracje, sama zakochałam się w podartych jeansach,
    szare paznokcie? wygląda to cudownie! sama zakupiłam taki lakier :)
    i te włosy, sama nie potrafię się tak uczesać ale mama moje
    przyjaciółki robi takie warkocze perfekcyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szare paznokcie, prezentują się rewelacyjnie!
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne inspiracje :)
    Obserwuję i liczę na to samo
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzura nad którą wciąż pracuję jest cudowna <3 a takich swetrów mogłabym mieć tysiące, tak wgl to dzięki Tobie zrobiłam się głodna a więc dziękuję bardzo. Podoba mi się taka seria pozwalam Ci kontynuować, hah <3

    Tu link do Twojego ulubionego bloga:
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie widziałam lepszego postu z inpiracjami, dobrałaś przepiękne zdjecia :)
    Zajrzyj do mnie :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjęcia :)
    Obserwuję,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale u mnie znajdziesz wszystko, co my kobietki kochamy ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również podobają się te spodnie. Mam nadzieję że w najbliższym miesiącu zagości u mnie w szafie! ♥
    Zapraszam na mojego bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam posty z inspiracjami, mega motywują! CUDOWNE :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwielbiam podglądać inspiracje :) akurat w planach mam szare paznokcie <3
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatycznie. Wszystko łączy się w taką doskonałą całość. A u mnie też ostatnio górują szarości.. To chyba taki czas..

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, zaobserwowałam! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty