WHITE GIRL





Hej wszystkim! 

Po pierwsze biorę udział w konkursie DDOB i byłoby mi bardzo miło gdybyś oddał swój głos na mnie. LINK DO POSTA KONKURSOWEGO - tam też napisane jest jak można głosować. Jeśli moja praca Ci się spodobała i oddałeś swój głos na mnie możesz powiadomić mnie o tym w komentarzu, a ja na pewno odwdzięczę się w postaci obiektywnej opinii na Twoim blogu. 

Za wszystkie głosy z góry dziękuję! 

Nadszedł ten wielki moment, czyli w końcu udało mi się stworzyć posta, którego pragnęłam od bardzo dawna. Mowa tu oczywiście o zdjęciach. Już teraz mogę obiecać, że nie będzie to ostatni tego typu wpis, a na pewno będę się one teraz pojawiały coraz częściej. 

Notki ze zdjęciami ślicznych dziewczyn w super ubraniach, z krótkimi przemyśleniami od zawsze były moimi ulubionymi. Na blogi właśnie prowadzone w ten sposób zaglądam najczęściej i tam najczęściej też się inspiruje. Czemu sama takiego właśnie bloga nie prowadziłam? A no z różnych powodów. Po pierwsze zawsze wydawało mi się, że to co stworzę ja, nie będzie w żadnym stopniu tak dobre jak innych dziewczyn. Po drugie nigdy nie wydawało mi się żebym miała w sobie coś co mogłoby przyciągnąć ludzi. Po trzecie oczywiście dochodziły kompleksy, tu masz za dużo, tam za dużo. Zawsze mówiłam sobie "Kiedyś to zrobisz, ale jeszcze nie teraz, teraz nie masz po co". Tak też mijał czas, a moje myślenie się w żaden sposób nie zmieniało. Nadal czułam się tą gorszą, która nic nigdy nie osiągnie i nie potrafi czegoś nawet dobrze zrobić. 
I wiecie co? 
Dopiero teraz widzę jak strasznie głupia byłam. I żeby nie było niedomówień, nie uważam, że w jakikolwiek sposób dorównuje dziewczynom, którymi się inspiruje. Oczywiście, że w tym momencie nie dorastam im do pięt, ale one też kiedyś zaczynały, także popełniały błędy i także się na nich uczyły. 
Dopiero ostatnio zrozumiałam, jak powiedzenie "tu nie chodzi o Ciebie, tylko o Twoje myślenie" jest banalne, ale prawdziwe. Ludzie widzą Cię tak jak Ty siebie widzisz i jeśli zamiast zadręczać się kompleksami zaczniesz szukać swoich atutów i to o nich będziesz myślała poznając nowe osoby, to oni także od razu je dostrzegą. Piszę to na podstawie swoich doświadczeń i choć sama się tego powoli uczę, to wiem, że już teraz jestem dużo szczęśliwszą osobą... 








Top / Stradivarius 

Ogrodniczki / Stradivariusa

Buty / H&M

No i ostatnia sprawa. Na pasku bocznym pojawiła się ankieta dotycząca postów jakie najbardziej lubicie. Dla Was udzielenie odpowiedzi to nawet nie minuta, a dla mnie coś bardzo ważnego i pożytecznego, więc będę bardzo wdzięczna każdemu kto to zrobi. Dziękuje jeszcze raz!

P.S. Ten post może być nieco chaotyczny i niespójny. Musicie mi wybaczyć, ale jestem naprawdę mega podekscytowana. To by było na tyle. 

DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. Zagłosowane. ;p
    Piękne zdjęcia, ciekawa stylizacja;)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ogrodniczki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Ten konkurs rozprzestrzenia się w błyskawicznym tempie :D Powodzenia! A co do reszty notki gratuluję, że udało Ci się pokonać wszelkie wątpliwości i zdecydowałaś się jednak dodawać te zdjęcia. Ja częściowo z podobnych przyczyn zawiesiłam bloga, jednak teraz wróciłam, ale jeszcze nie przemogłam się, żeby pokazywać zdjęcia siebie w całości (zdjęcia twarzy nie ma sprawy, ale mam zbyt wiele uwag do Twojej sylwetki), ale mam nadzieję, że pewnego dnia, tak jak Ty, uwierzę w siebie :) Zdjęcia są piękne, a w ogrodniczkach się zakochałam!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że udało Ci się stworzyć taki post :) też tak mam że się do czegoś zabieram, ale jakoś nigdy nie mogę dojść do celu i tego w końcu zrobić z różnych przyczyn
    śliczne ogrodniczki, widziałam takie w Stradivariusie i zastanawiam się nad nimi:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowo wyglądasz w tych ogrodniczkach! Idealne połaczenie z topem ;) . Powodzenia w konkursie!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ogrodniczki!
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje, ze jestes postow sie pojawi wlasnie takich, na ktorych widnieje twoja pogoda, promienna twarzyczka ;3 btw sliczne masz meble w pokoju :D <3
    obserwuje kochana <3 moze moj blog takze ci sie spodoba i go zaobserwujesz ;3 milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie:) Mam nadzieję, że teraz będzie coraz więcej takich postów.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super stylizacja<3 życzę powodzenia w konkursie :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejka te zdjęcia są śliczne. tak się cieszę, że nareszcie dodałaś taki post, o jakich zawsze marzyłaś. z mała pomocą (zero sugestii) na pewno będzie się ich pojawiać coraz więcej*:

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna! Nie ma co porównywać się do innych. Sama idealnie znam ten problem, bo nie raz miałam takie dni gdy w głowie było tylko "po co to robisz, i tak jesteś gorsza", ale następnego dnia przypominałam sobie ile sprawia mi to radości i że porównywanie się do chudszych, ładniejszych lub z dłuższym stażem blogerek nie ma sensu. Mam nadzieję, że będzie takich postów na Twoim blogu więcej :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, piękny blog! :)
    http://klaudiakolano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te ogrodniczki.:D
    Zapraszam do mnie www.sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty