LA SOMBRA DEL VIENTO


Hej wszystkim!

Jako, że totalnie nie mam weny, a nie chcę wstawić tu czegoś czego będę później żałować postanowiłam Was zasypać cytatami z książki, którą aktualnie czytam. "Cień wiatru" totalnie różni się od opowieści po które sięgam na co dzień. Jest dużo cięższa, ale na pewno niezwykle fascynująca. Może nawet zrobię jej recenzje po skończeniu. A na ten moment zostawiam Was z tymi o to intrygującymi słowami.

"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie." 


"Mówienie jest rzeczą głupców, milczenie- tchórzy a słuchanie rzeczą mędrców."

"Czas, im bardziej jest pusty, tym szybciej płynie. Życie pozbawione znaczenia przemyka obok, jak pociąg niezatrzymujący się na stacji." 




"- Nie wiem, co mi się stało. Nie obraź się, ale czasem człowiek nabiera większej swobody przy kimś obcym niż przy kimś, kogo bardzo dobrze się zna. Skąd się to bierze?Wzruszyłem ramionami.
- Pewnie dlatego, że obca osoba widzi nas takimi, jakimi jesteśmy, a nie takimi, jakimi stramy się jej wydać. "

"Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było wystarczająco skomplikowane."

"Zadziwiające, jak osądzamy bliskich, nie zdając sobie sprawy z podłości naszego lekceważenia, dopóki ich nam nie zabraknie, dopóki nie zabiorą ich nam. Zabierają bo nigdy do nas nie należeli..."



"Są rozczarowania przynoszące zaszczyt tym, którzy są ich przyczyną." 
"Telewizja, mój kolego, to antychryst i ośmielam się twierdzić, że wystarczą trzy lub cztery pokolenia, a ludzie nie będą wiedzieć, jak się samemu bąka puszcza, człowiek wróci do jaskiń, do średniowiecznego barbarzyństwa i do stanu zidiocenia, z którego pierwotniak pantofelek wyrósł już w okresie plejstocenu. Ten świat nie zginie od bomby atomowej, jak prorokują gazety, ale umrze ze śmiechu, ze strywializowania, z obracania wszystkiego w żart, na domiar złego kiepski żart."




"Sekret wart jest tyle, ile warci są ludzie, przed którymi powinniśmy go strzec" 
   "Książki mają dusze, dusze tych, którzy je piszą, którzy je czytają i którzy o nich marzą."

"Mówi się, że miłość jest ślepa. Wierzcie mi, to zupełne kłamstwo - nie ma niczego bardziej widzącego niż prawdziwa miłość. Niczego. Jest ona czymś najwyraźniej widzącym pod słońcem. Poświęcenie jest ślepe, przywiązanie jest ślepe, pożądanie jest ślepe - ale nie prawdziwa miłość. Nie popełnij błędu i nie nazywaj tych uczuć miłością."






"Ludzie są głupi, nie źli. Zło zakłada jakąś moralną determinację, jakiś zamiar i pewną myśl. A głupiec nie pomyśli, ani się nie zastanowi. Działa instynktownie, jak zwierzę, przekonany, że robi dobrze, że zawsze ma rację, dumny, że przypie*dala, za przeproszeniem, każdemu, kto widzi mu się inny od siebie samego.Źli mają jakieś miejsce na świecie, zbyteczni są tylko skończeni głupcy."

"Kina są pełne samotnych ludzi."



Tym razem zdjęcia bez twarzy (gorszy dzień). 

Mam nadzieję, że do chociaż części cytaty trafiają. 

A i błagam NIE BAWIĘ SIĘ W OBS ZA OBS.
 spodnie / H&M
top / H&M
koszula / New Yorker

Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na recenzję! Cytaty bardzo mnie zaciekawiły. Jestem ciekawa czy pokrywają się z książką. "Czas, im bardziej jest pusty, tym szybciej płynie. Życie pozbawione znaczenia przemyka obok, jak pociąg niezatrzymujący się na stacji." -zdecydowanie jeden z moich ulubionych, z wyżej zamieszczonych! W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga!
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość cytatów mi się spodobała ;) a co do zdjęć to świetna koszula :)
    życzę pobudki z lepszym humorem :***

    ***
    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwację ;*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeczytalam wszystkich, ale wybrane. Nad każdym trzeba się chwile zastanowic:)

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne cytaty, że aż mam ochotę sięgnąć po książkę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam tę książką, zresztą jak cała serię, jestem oczarowana tymi cytatmi! musze sobie je zapisac <3
    swietny post

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z cytatami.
    http://karolinabrozis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było wystarczająco skomplikowane." - Tak bardzo Prawdziwe zdanie! Super post. Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, strasznie mi się podobają te cytaty, są takie prawdziwe i życiowe :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne cytaty ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam kilka z nich, ładne ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam kilka z nich, ładne ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedostatni cytat bardzo mi się spodobał ^^ Świetna koszula :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne cytaty. Bardzo podoba mi się koszula.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie cytaty są niesamowicie głębokie i prawdziwe! A outfit totalnie w moim stylu :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz zawsze cudowne zdjęcia <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne cytaty, najbardziej spodobał mi się ten o 'ślepej miłości'
    Do tego podoba mi się stylizacja, taka niby nic specjalnego, ale ja takie najbardziej lubię ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcia, a same cytaty świetne :)
    jeśli masz czas to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pierwszy cytat!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne słowa!
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Do mnie trafia ten cytat, że książki są lustrami, tego, co mamy już w sobie. Jeśli tak faktycznie jest, to jestem dumna z siebie :)
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET</a>

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony cytat to ten o komplikowaniu życia. Świetna stylizacja ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre cytaty przemawiają do mnie najbardziej. A w szczególności ten o książce jako duszy pisarza.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne cytaty, numer 3 jest moim faworytem. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z trzecim się nie zgadzam, według mnie to właśnie czas świetnie spędzany płynie szybciej. Świetne są te cytaty. Kilka sobie zapisałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne cytaty :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te spodnie, a książka zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty