BIG CITY LIFE || WARSAW




W Warszawie miałam okazje być dosłownie kilka razy w życiu. W większości były to wycieczki szkolne, w wieku, w którym nie doceniało się spaceru po Łazienkach Królewskich czy Starym Rynku. W mieście tym byłam jednak i tak zawsze zakochana i moim marzeniem zawsze było, aby tam właśnie mieszkać w przyszłości. Ostatnio miałam okazję spędzić trochę czasu w Warszawie i wiecie co? To miasto jeszcze bardziej mnie oczarowało.


Co takiego widzę w Warszawie?

Warszawa to dla mnie przede wszystkim ludzie.
Mnóstwo różnych osobowości, charakterów, styli. Wyrażanie siebie poprzez choćby swój nietypowy ubiór, kolor włosów, makijaż. Ludzie nie rzucają z zdegustowanych spojrzeń, bo tam to norma. Nikt nie ma czasu na zbytnie ocenianie, bo żyje się tam w ciągłym biegu.

Warszawa to dla mnie wielokulturowość.
Tyle ludzi z całego świata. Podążając centrum możesz jednym uchem wpuszczać francuskie rozmówki, a drugim hiszpańskie. Gdziekolwiek się nie obejrzysz widzisz ludzi innej narodowości. Może to być totalnie dziwne, że tak mnie to fascynuję, ale ja naprawdę mogłabym siąść na ławeczce i przez kilka godzin obserwować po prostu ludzi. I robiłabym zdjęcia... Także ludzi. Nie wiem czy ze mną jest coś nie tak, ale kurcze mieszkam w niedużym mieście, gdzie naprawdę niewiele się dzieje i nie ma co robić. Na co dzień nie mam problemu z wyborem do której części miasta się udać, bo tylko jedna jest w miarę rozwinięta... Chociaż błagam, ile razy można przejść aleje w dłuż i wszerz? Szczególnie kiedy z każdej strony masz tylko napisy: BANK i KANTOR.




Warszawa to też dla mnie połączenie nowoczesności, z zabytkami, czyli coś co ja uwielbiam. Łazienki Królewskie, Plac Zbawiciela, Nowy Świat, Stary Rynek, plaże nad Wisłą, a nawet Pałac Kultury, na którego widok niektórym może się już zwracać. Wszystko to, ma dla mnie swój własny, niepowtarzalny klimat, a poruszając się po tych miejscach dosłownie czułam się jakbym fruwała.






Wszystko co piękne niestety jak zawsze szybko się kończy i pora wracać do rzeczywistości. Nie martwię się jednak, bo już niedługi będę miała okazję po raz kolejny odwiedzić to miejsce.
 

A na koniec wszystkie dziewczyny chciałabym zaprosić na stronę kobieceporady.pl, gdzie znajdziecie (jak sama nazwa wskazuje) porady, ciekawe inspiracje, różnorodne pomysły, a może też niedługo artykuły mojego autorstwa.


DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam okazji odwiedzić Warszawy, ale postanowiłam, że wkrótce się tam wybiorę. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze w Warszawie nie byłam, ale mam zamiar się wybrać ;) Pozwiedzam i zobaczę czy jest tak jak piszesz :* Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Warszawę, świetna fotorelacja ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia ;3 kooocham Warszawe :) swietna fotorelacja?
    wspolna obserwacja? ja juz obserwuje kochana, buziaczki ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, aż sama mam ochotę teraz w tej chwili pojechać do Warszawy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie ;) uwielbiam Warszawę! Muszę tam znowu pojechać :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również byłam w Warszawie tylko kilkukrotnie - na wycieczkach, w jakimś przelocie między innymi miastami, u rodziny... ale nie miałam czasu odkryć jej po swojemu i docenić tego, co Ty. Muszę to nadrobić, bo nie doceniałam tego miasta, ale teraz czuję, że coś mnie omija - na pewno warto dostrzec jak najwięcej z wielokulturowości. Natomiast na połączenie zabytków z nowoczesną architekturą po części w tym biegu zwróciłam uwagę i spodobało mi się, ale zdecydowanie muszę bardziej się temu przyjrzeć, zobaczyć na swój sposób... Zainspirowałaś mnie! No i piękne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w Warszawie byłam dawno temu, ale nie ukrywam, że chciałabym tam wrócić, bo tamto miasto nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia. Chcę sprawdzić, czy się zmieniło :)
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie jestem przekonana co do Warszawy :) zazwyczaj jestem tylko przejazdem w centrum i tyle :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com
    PS odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy w stolicy nie byłam, więc zdania nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie :) Warszawa to piękne miasto ludzi!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie i jakoś mnie nie ciągnie mimo, że tak wiele ludzi zachwyca się tym miastem. Ale zdjęcia są cudowne :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zawsze fascynowala mnie Wawa ciagle mnie ram ciagnie bylam ostatnio bardzo bardzo krotko ale zakochalam sie w niej po uszyly ten klimat ci wszyscy Ludzie .mlodzi ludzie wyluzowani usmiechniec .mieszkam na malej wiosce i rzygam juz ciaglym wtykaniem ludzi w bie swoje sprawy .a w Wawie kazdt ma swoje zycie i jest dobrze ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale też mnie do niej nie ciągnie :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Warszawę :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie byłam, ale Twoje zdjęcia mega zachęcają! :)
    http://vivstilo-dw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty