TO BE DISAPPOINTED


Nie raz ktoś na mnie krzyknął. Nie raz ktoś mnie zwyzywał. Nie raz się kłóciłam.  Nie raz ktoś próbował doprowadzić mnie do płaczu. Nie raz ktoś nie tylko próbował, a tego dokonał.

Ale nic tak nie bolało jak słowa "zawiodłem się".

Zawieść kogoś - nie spełnić czyichś oczekiwań, nie dotrzymać obietnicy.

Słowa "zawieść się" są dla mnie jak ostatni nabój karabinu. Można strzelać do kogoś 20 razy, tak jak można w kogoś rzucić 20 wyzwiskami, ale kiedy nagle amunicja się kończy, zostaje Nam ten jeden ostatni strzał to celujemy prosto w głowę, w słaby punkt. Nie mamy już więcej siły, nie chcemy więcej wyjaśnień. Zabieramy komuś ostatnie tchnienie, wypowiadając dwa wyrazy "zawiodłem się".

Nie pamiętam żeby ktoś strzelił do mnie tymi słowami. Zdecydowanie pracuje na to, aby tak nie było, bo jak widać mają one dla mnie porażającą moc.
Sama używam ich tylko w ostateczności. Kiedy nie ma już złości, czy wściekłości. Ani też wzburzenia, poirytowania czy rozdrażnienia. Nie chce się już płakać, ani tez śmiać z absurdalności sytuacji. Wszystkie te emocje odchodzą. Nagle jest się tylko zmęczonym, zranionym i pragnie się, aby ta osoba odczuła to. I wiecie co, chyba trafiłam w słaby punkt.








Może macie jakieś pytania? Jest zakładka "ASK ME" na pasku! Serdecznie zapraszam! 

Komentarze

  1. masz racje nie ma nic gorszego, niz zawiesc kogos :(
    piekne zdjecia ;3 obserwuje kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim nie jesteśmy w stanie dogodzić. Świetny sweter, bardzo mi się podoba. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczucie, że ktos na nas liczyl a sie zawiodl jest okropne..

    Ps swietny sweter!

    Typical-Teengirl+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej by zabolały te słowa z ust mojej mamy, nie chciałabym aby tak czuła ;c
    Bardzo ładne zdjęcia <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna bluza :D
    I masz racje te słowa bolą najbardziej, do tego trafiają do nas bo są zazwyczaj wypowiedziane z ust osób, ktore wiele dla nas znaczą
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę tego uczucia kiedy kogoś zawiodę. Staram się robić wszystko jeśli ktoś na mnie liczy :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój blog
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli te słowa wypowiedziała bliska mi osoba to bym się przejęła. Staram się ale najważniejsze jest to aby nie zawieść samego siebie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba jednak bardziej zależy żeby nie zawieść kogoś ;)

      Usuń
  9. Zgadzam się , chyba najbardziej boli, gdy zawiedzie się kogoś, kto jest dla nas ważny :/ Ale trzeba zrobić wszystko, żeby tak nie było :)
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, te słowa najbardziej nas dotykają, dlatego zawsze trzeba się starać dawać z siebie 101% aby nikogo nie zawieść ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. staram się aby nie słyszeć tych słów :D zdjęcia sztosik <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nikt nie chce usłyszeć takich słów ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami tak bywa, że kogoś zawodzimy i nikt nie chce usłyszeć takich słów. Bardzo ładne zdjęcia, a sweterek świetny ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta bluzka. Robisz piękne zdjęcia!
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj prawda.. ślicznie wyglądasz w takiej bluzeczce :)
    Co powiesz na wspólną obserwację,daj znać ? :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja ..najgorsze słowa ;/...Cudny sweterk ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się...
    pięknie wyglądasz!
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie lubię gdy ktoś mówi mi, ze się na mnie zawiódł wtedy czuję się okropnie za każdym razem. Zakochałam się w tym swetrze. Nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć :)
    Obserwuje ;)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie takimi mocnymi słowami są także "żałuje że Cie poznałam" i niestety raz w życiu miałam okazje je słyszeć...Skąd są Twoje spodnie? Strasznie mi się podobają, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich z wysokim stanem :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie - H&M. Uwielbiam je, to chyba najlepsze spodnie jakie kiedykolwiek miałam. Niestety nie mam pojęcia czy są jeszcze dostępne :/

      Usuń
  21. Uwielbiam to gdy w poście jest świetnie napisany tekst i do tego piękne zdjęcia !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz, że mój post zawiera oby dwie te rzeczy to jest mi niezwykle miło ;*

      Usuń
  22. Świetny post , bardzo łasnne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te słowa mają zdecydowanie moc. Mam nadzieję, że jednak nigdy jej nie stracą.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę gdy w pewnym momencie kogoś zawodze.. Oczywiście potem probuję to naprawić ale jest bardzo trudno odbudować to. Jednakże ja również mało używam tych słow, w ostateczności:) Śliczne zdjęcia♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty