BLOGMAS || Zaczynamy świąteczną serie



Ho ho ho... 1 Grudnia, za oknem śnieg, na blogu świąteczny wygląd, czas więc na moją ukochaną serie blogmasów.



Święta to mój ulubiony czas w roku. Serio, lubię je nawet bardziej od wakacji. Po prostu ten klimat siedzenia pod kocykiem, kiedy za oknem prawie cały czas jest ciemno z kubkiem gorącej herbaty jest czymś totalnie dla mnie. Do tego zapach przyprawy korzennej i ja już jestem w niebie.

Seria Blogamas była na moim blogu także w zeszłym roku, ale nie do końca wyglądała tak jakbym tego chciała. W tym roku chcę, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik i żeby chociaż kilka osób z chęcią tu zaglądało. Posty będą się pojawiać praktycznie codziennie, tak naprawdę jedyną przyczyną przez którą mogłaby ich nie być tak regularnie jest szkoła, która niestety przed końcem semestru bardzo obficie daje o sobie znać (codzienne drzemki po południu chyba o tym świadczą).

Krótko, zwięźle i na temat w pierwszym poście z serii Blogmas.
Zostały 24 dni do Świąt i 6 dni do Mikołaja.
Do następnego! ;* 

Komentarze

  1. Siedzenie pod kocykiem, jest świetne! Do tego duży słoik nutelli i filmy o świętach! Po prostu idealnie. Krótkie posty są najlepsze, miło się czyta.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu blogmasów!
    Ja w tym roku postawiłam tylko na vlogmasy na kanale, bo przygotowanie codziennie dopracowanej notki na bloga jest dla mnie w tym momencie niemożliwe :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. śeia to jedyny czas w swoim rodzajuuu ♥ kocham ten sezon na świąteczne piosenki, kolędy, świeczki, mandarynki, lampki, pierniki, nawet śnieg ujdzie, rodzina.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty