BLOGMAS || Pieczemy świąteczne ciasteczka


Zmieniam zdanie. Komplikacją w stawianiu postów codziennie może być nie tylko szkoła, ale także ból głowy. Zdecydowanie nie polecam.
Po tym jak wróciłam z zawodów do domu wzięłam się za robienie świątecznych wegańskich ciasteczek. Wiem, że to może trochę wcześnie, ale uwierzcie mi jak ja się za coś nie wezmę kiedy mam chwilę czasu i ochoty to w późniejszym terminie nie zrobię tego w ogóle.
Potem natomiast z powodu bólu głowy postanowiłam się zdrzemnąć i takim oto sposobem teraz nie mogę spać i o 2.30 piszę posta. Nie żebym za kilka godzin miała szkołę...


W tym roku, tak jak i w tamtym będę robiła choineczki z gwiazdek, gdyż są one niezwykle proste, ale także niezwykle efektowne. To właśnie za ich pieczenie wzięłam się dziś, a przede mną jeszcze 3 razy tyle do upieczenia.

A Wy kiedy bierzecie się za ciastka? Robicie je w ogóle?

Jeśli chodzi o dzisiaj to by było na tyle.
DZISIAJ MIKOŁAJ!
18 dni do Świąt!
DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. by human beings with sensitive or already dry skin. A bottle of this could help control excessive oil manufacturing and help save you zits. http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te choineczki! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm jak ja kocham swiateczne wypieki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty