BLOGMAS || Muzyka tworzy klimat

Muzyka, czyli jeden z podstawowych elementów tworzących świąteczny klimat. Ja zawsze świątecznych nutek zaczynam słuchać dużo wcześniej, bo po prostu nie mogę się powstrzymać. Zobaczie co na dziś przygotowałam!


Band Aid 30 - Do They Know It's Christmas?
Czyli piosenka, która od dwóch lat jest zdecydowanie moją ulubioną i możecie się śmiac lub nie, ale mozna ją usłyszeć u mnie nie tylko w święta.





Ariana Grande - Santa Tell Me
Kocham Ariane, kocham święta, tak więc kocham też i tą piosenkę. Co dziwne nie potrafię jej słuchać bez oglądania teledysku, który także uwielbiam.


Ariana Grande - Christmas & Chill
Ariana Grande - Christmas Kisses
Czyli dwa świąteczne mini albumy Ariany. Zdecydowanie oby dwa są warte przesłuchania.



Justin Bieber - Under the Mistletoe
I ten album także musiał się pojawić w tym zestawieniu, gdyż chyba każda fanka wraca do niego co roku na święta.



Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas
Sam i jego jakże uspakajający głos, uwielbiam po prostu.


No i żeby uczynić to wszystko jeszcze bardziej świątecznym i dla każdego trzeba wspomnieć oczywiście o najpopularniejszych utworach i wykonaniach.



 Dean Martin
- Let it Snow!

Wham!
- Last Christmas
Shakin' Stevens
- Merry Christmas Everyone


Glee
-Jingle Bell Rock

Train
 - Shake up Christmas

Mariah Carey 
- All I Want For Christmas Is You 


A Wy macie jakieś swoje ulubione świąteczne utwory?
A może całą świąteczną playliste ?

22 dni do świąt
4 dni do Mikołaja
Do następnego! ;* 

Komentarze

  1. Wszystkie te utwory w okresie świąteczno-zimowym- obowiązkowe! Ojeny "Do They Know It's Christmast" to przecudowna piosenka.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piosenki świetne, uwielbiam ich słuchać w okresie świątecznym :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczne piosenki! <3

    https://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka tworzy klimat, prawda. Moim zdaniem najcudowniejsze są piosenki Ari, jej głos idealny

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dołączam się do grona obserwujących :)
    Mój blog -> www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham świąteczne piosenki!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne piosenki :D. W końcu będę miała co słuhać :D
    Zapraszam do mnie :)
    littlecookiebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty