AUTUMN DEPRESSION



Łóżko, kocyk, herbatka... Te trzy słowa idealnie opisują jedyne rzeczy, które mnie interesują jesienią. Nie żebym jej nie lubiła, wręcz przeciwnie, uwielbiam ją, ale trzeba przyznać, że ta pora roku potrafi nieźle rozleniwić człowieka... A przynajmniej mnie. Ostatni tydzień siedziałam w domu przez chorobę, która niestety do mnie zawitała i niestety nic, ale to naprawdę nic przez ten czas nie zrobiłam. Sama jestem zażenowana sobą. Dzisiaj na szczęście dostałam małego kopa w tyłek i udało mi się zrobić kilka zdjęć, więc posty mam nadzieję znowu zaczną się pojawiać regularnie. Czekam teraz tylko na jakiś przypływ weny, abyście nie musieli czytać takiego dukania jak to dzisiejsze. 

Mam nadzieję do następnego! 






Komentarze

  1. Mnie już drugi raz tej jesieni bierze jakaś choroba i też kompletnie nic nie robię :(
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to bywa podczas tej pory roku, że łapie nas jakieś choróbsko. Również mam za sobą przeziębienie. Życze pełnego powrotu do zdrowia i sił :) pozdrawiam:*

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak często jest niestety, ja dopiero kilka dni temu wyzdrowiałam :( Ale przynajmniej można posiedzieć, pooglądać filmy itd:))
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Don`t panic - it will be beautiful winter soon)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty