SPRING TAG || DDOB

Wiosna, wiosna... Ach to Ty! Szkoda tylko, że przez ostatnie dni pokazałaś nam tą swoją gorszą stronę. Mam nadzieję, że teraz się zrekompensujesz i dasz nam trochę słoneczka. ;) 

A ja zapraszam Was na TAG Wiosenny, do którego pytania stworzyli inni blogerzy. DDOB zachęcało do odpowiedzenia, więc tak właśnie robię, miłego czytania ;)


1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepsze na zmiany? 

Moim zdaniem każdy moment na wprowadzenia zmian jest odpowiedni. Jeżeli coś nam nie odpowiada, czujemy się z czymś źle to czemu mielibyśmy czekać? Najlepiej zacząć od razu! Uwierzcie, mi w pewien sposób się udało i czuję się dużo szczęśliwsza i dumna z siebie. O tym niedługo na blogu :) 

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? 

Kiedy po krótkich, ciemnych, zimowych dniach nagle pojawiają się promienie słońca, człowiek od razu zyskuje więcej energii. Dosłownie rodzimy się na nowo po ostatnim pół roku, więc jak dla mnie nie odnosi się to tylko do przyrody.


3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny? 

Nie do końca kieruje się hitami, dlatego ciężko jest mi stwierdzić.

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? 

Jeszcze ich nie przeprowadziłam i nie wiem czy zanim się za nie zabiorę to nie będzie można ich nazwać letnimi porządkami ;) 


5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienia, które wydarzyły się właśnie w tą porę roku?  

Wiosna to pora roku, kiedy się urodziłam, dlatego zdecydowanie właśnie to wydarzenie zawsze będzie mi się z nią kojarzyć.

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? 

Wakacje szczególnie kojarzą mi się z sezonem grillowym, ogniskowym i własnie takimi zapachami. Jeśli chodzi o widoki to nikogo nie zaskoczę, że wakacje kojarzą mi się z plażą, morzem, słońcem na bezchmurnym niebie. Piosenką, którą szczególnie pamiętam z zeszłych wakacji jest Sigma - Nobody to love. 

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? Jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze? 

Według mnie bardzo dużo zależy od tematyki bloga i tego co kto preferuje. Nie każdemu podobają się blogi z dużą ilością pięknych zdjęć (które ja akurat preferuje), gdyż dla nich najważniejsza jest temat postów i ich treść. Jednak moim zdaniem w blogsferze bardzo ważna jest estetyka, która w dużej mierze łączy się właśnie z fotografią. Niestety na moim blogu zdjęcia mojego autorstwa pojawiają się niezwykle rzadko, choć uwielbiam fotografować. Mam zamiar z czasem to zmienić (dziś 4 zdjęcia mojego autorstwa, postęp ;p)  

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? 

W sumie ciężko mi odpowiedzieć na te pytanie, gdyż nie czerpię raczej inspiracji na konkretna porę roku. Przeglądam różne profile na instagramie, obserwuje ulubione modelki i gwiazdy, zaglądam na wiele blogów i tam także co nieco podpatruje, nie jest to jednak podporządkowane pod porę roku jaka aktualnie panuje. 

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? 

Nie wyobrażam sobie, aby w mojej szafie zabrakło zwykłych czarnych spodni, oraz najzwyklejszych T-shirtów: białego i czarnego.  Niestety bardzo mało wiosennie :p 


10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? 

Stwierdziłam, że kiedyś musi przyjść pora na przekonanie się do spódniczek i sukienek. Wiosna wydaje na to idealną okazją.

11. Co myślisz o coraz popularniejszym trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? 

Moim zdaniem nowy trend jest wspaniały, wydaje się bardzo wygodny. Spodnie można dopasować do eleganckiej jak i sportowej                                                                                         stylizacji, czego chcieć więcej.


12. Jakie plany na wakacje 2016? 

Planów nie mam żadnych, niestety raczej nigdzie w tym roku się nie wybiorę. Mam nadzieję spędzić miło i spokojnie wakacje w mojej miejscowości i nad czymś popracować :)


To już wszystkie jeśli chodzi o ten TAG. Pytania moim zdaniem są naprawdę ciekawe i warto na nie odpowiedzieć. Mam nadzieję, że moje krótkie dygresje Wam się spodobały. 

DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. Uwielbiam czytać takie posty :D zdjęcia śliczne :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Wiosenny tag, też maiłam go zrobić! :)
    A jakie śliczne zdjęcia do postu, idealnie wpasowane w temat!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja wyczekuję wakacji! Nie mogę się doczekać moich wypadów na plażę i siedzenia przy ognisku do wieczora :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post! :)
    Bardzo lubię takie czytać.
    Te zdjęcia są mega piękne.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja narazie też nie mam szczegółowych planów na wakacje :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam jeszcze tego TAG'u :D a ta piosenka też kojarzy mi się z wakacjami!
    wyszło super <3 ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, nie widziłam go jeszcze na innych blogach :D Może go nawet zrobię

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty