I THINK IT'S THE BEST || MET GALA




2 Maja w nowojorskim Metropolitan Museum of Art odbył się coroczny bal charytatywny - MET Gala, uważany za najważniejszy wieczór w świecie mody. „Manus x Machina”, taki właśnie tytuł nosiła tegoroczna wystawa, natomiast  leitmotivem gali było „Fashion in the Age of Technology”, czyli moda w erze postępu technologicznego. W tym poście chciałabym przedstawić wam kreacje gwiazd, które mi osobiście najbardziej przypadły do gustu. Serdecznie zapraszam do oglądania: 




Taylor Swift in Luis Vuitton








Kendall Jenner in an Atelier Versace




Cindy Crawford in Balmain




Nicole Kidman in Alexander McQueen









Emma Watson in Calvin Klein Collection 








Bella Hadid in a Givenchy Haute Couture








Gigi Hadid in a Tommy Hilfiger 






















Karlie Kloss by Brandon Maxwell




Zendaya in a Michael Kors Collection


























Naomi Campbell in a Roberto Cavalli Couture 


























Hailey Baldwin in a Tommy Hilfier 






Claire Danes by Zac Posen
Zdecydowanie moja faworytka, według mnie sukienka prezentowała się pięknie już na pierwszym zdjęciu, a to jak świeciła w ciemności... Zapiera dech w piersi.




To by było na tyle jeśli chodzi o ten post. A Wam, które kreacje najbardziej się spodobały? Zachęcam do komentowania. DO NASTĘPNEGO! ;* 

Komentarze

  1. kiedyś zrobiłam podobny post ale z innej gali, Gigi wyglądała cudownie ♥ Hailey B. sukienka była prześliczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zrobiłam posta o tej gali ! Mi najbardziej podobała się Taylor Swift :)

    Zapraszam do mnie :
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gigi zdecydowanie wygrywa! <3
    Zapraszam do mnie :) unrealizable-nathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kendall najbardziej mi się podoba! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gigi najlepsza:>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Claire Danes i Hailey Baldwin - świetne! Masz bardzo fajnego bloga, obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/04/real-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ... awangardowe :))
    zapraszam do mnie, studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wpis! :)
    Według mnie najlepiej wygląda Kendall.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos mi w Taylor nie pasuje. Nie wiem czy to włosy czy makijaż :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ostatnia sukienka Danes zrobiła na mnie wielkie wrażenie.
    Taylor Swift i Zendaya bardzo się zmieniły i średnio mi się podoba ich wygląd.


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi się kreacja Karlie Kloss :) Świetny post! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ;o Taylor wygląda niesamowicie ;o!? A ta sukienka fosforyzująca niesamowita <3 Chcę taką!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo pięknych, kobiecych kreacji. A ta sukienka, która świeciła, magia!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka świecąca w ciemności jest cudowna! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie dużo o tej gali słyszałam i widziałam te wszystkie dziwne kreacje... No właśnie - dziwne to jakieś i totalnie nie ogarniam jak można włożyć na siebie coś takiego, chociaż może się okazać, że za te kilkadziesiąt lat, właśnie tak ludzie będą się ubierali... Współczuję.
    Takie imprezy na pewno są świetne dla tych wszystkich, którzy interesują się modą, ale do mnie to totalnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że do osób niezainteresowanych modą te sukienki nie przemawiają. Każdemu podoba się co innego, a moda rządzi się swoimi prawami. Ja osobiście uwielbiam tego typu gale oraz kreacje ;)

      Usuń
  16. Strasznie dużo o tej gali słyszałam i widziałam te wszystkie dziwne kreacje... No właśnie - dziwne to jakieś i totalnie nie ogarniam jak można włożyć na siebie coś takiego, chociaż może się okazać, że za te kilkadziesiąt lat, właśnie tak ludzie będą się ubierali... Współczuję.
    Takie imprezy na pewno są świetne dla tych wszystkich, którzy interesują się modą, ale do mnie to totalnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej gali :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Nie słyszałam nigdy o tej gali
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylówka Kendall bardzo mi się podoba! Jednak najbardziej spodobała mi się ostatnia kreacja :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne suknie ;)

    zapraszam też do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem zakochana w Zendai <3 Fajny post, skrótowo i na temat :))
    W wolnym czasie zapraszam na bloga, który prowadzę z przyjaciółką!

    http://cou18tek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju ta ostatnia sukienka! No po prostu cuudooo! *.*

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele stylizacji bardzo mi się podoba m.in. Gigi, Cindy czy Hailey, ale muszę przyznać, że ostatnia sukienka pobiła wszystko! <3

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłaś w mój gust w 100% Gigi i Zayn, Kylie i Kendall <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kendal zachwycała, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka Emmy jest świetna :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty