INSPIRATION FOR ME











NAILS

Beże, szarości... To zdecydowanie moje kolory jeśli chodzi o paznokcie.








HAIR

Znalazłam kilka takich bardzo prostych do wykonania upięć. Nic skomplikowanego, a jednak efekt jest fenomenalny.







FASHION

Ostatnio jestem zakochana we wszystkim co jest za duże, gdzieś w którymś miejscu za luźne... Raczej taki typowo uliczny styl. Jak dla mnie wszystkie stylizacje z takimi elementami wyglądają świetnie.

                             
                       


                                




I coś bardzo popularnego ostatnio w czym się od razu zakochałam... A mianowicie naszywki. Naszywki na koszulkach, kurtkach, bluzach, spodniach, plecakach, torbach, szalikach, dosłownie wszędzie. Są super, naprawdę.














 ROOMS&DECORATIONS

Sama ostatnio robiłam remont w pokoju i szukałam wielu inspiracji. Wcześniej miałam pokój naprawdę ładny, wielu ludzi było totalnie zauroczonych, jednak on w ogóle nie był taki mój. Myślę, że wiecie o co mi chodzi. Wszystkie te obrazki ukazujące te "tumblr" całe białe pokoje są piękne, ale na raz lub na zdjęciu. A kiedy przychodzi siedzieć w takim pokoju codziennie robi się on taki kompletnie nieprzytulny, surowy. Takie jest przynajmniej moje zdanie. 




         





IDOLS

Birdy - Jasmine Lucilla Elizabeth Jennifer van den Bogaerde. Chyba każdy zna jej "People help the people" tak wspaniałą, piękną piosenkę. Jeśli nie to koniecznie musi odsłuchać. Birdy ma zaledwie 20 lat, a według mnie zasługuje na miano prawdziwej artystki. Sama pisze teksty - piękne teksty, ma fenomenalny głos, ma niebywałą wrażliwość...


             


           




                 





















Komentarze

  1. Ciekawy post,
    świetne fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę bardzo miło oglądało się te zdjęcia,super post<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty