"Hallo, it's me", czyli co tutaj robię.


 Witam wszystkich!

Jest to pierwszy post na blogu, który ma być swego rodzaju przywitaniem i przedstawieniem się, ale nigdy nie pomyślałabym, że tak ciężko będzie mi ułożyć kilka ciekawych, nietypowych zdań o sobie. Będzie to, więc kilka podstawowych informacji o mnie, a może kiedyś sami będziecie mieć do mnie jakieś pytania. A więc: 
  • Mam na imię Martyna. 
  • Mam 15 lat. 
  • Interesuję się przede wszystkim modą i fotografią, ale też trochę wystrojem wnętrz. 
  • Uwielbiam czytać książki. 
  • Od dłuższego czasu marze o prowadzeniu bloga i mam nadzieję, że w końcu uda mi się to marzenie spełnić.

    Tematyka bloga będzie bardzo zróżnicowana, ponieważ nie mam zamiaru się ograniczać. Będzie to przede wszystkim lifestyle, beauty, fashion. Znajdzie się tu mam nadzieje wiele recenzji książek i filmów. Jestem także otwarta na nowe propozycje. Potrzebuje tylko trochę czasu na ogarnięcie wszystkiego i dowiedzenie się dokładnie co i jak działa. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.

    DO NASTĘPNEGO! :* 

Komentarze

Popularne posty