PINK HAIR







„Musisz wziąć osobistą odpowiedzialność.
Nie możesz zmienić okoliczności, pór roku, albo wiatru,
ale możesz zmienić siebie. To jest coś, nad czym masz władzę.”
Jim Rohn


To wszystko było całkiem spontaniczne. Spontanicznie pojechałam do drogerii. Spontanicznie wybrałam farbę. Spontanicznie nałożyłam ją na włosy. No i spontanicznie uzyskałam efekt jaki uzyskałam. I wiecie co? Jestem bardzo zadowolona i wręcz dumna z siebie.


Ostatnio wiele się u mnie zmieniło, zrobiłam parę kroczków w przód, zmieniłam sposób myślenia i zaczęłam w końcu żyć bez ciągłych myśli "A co jak komuś się nie spodoba?". Wiecie, jeszcze pół roku temu nie zdobyłabym się na nałożenie tak ekstrawaganckiego koloru na włosy, bo bałabym się co ludzie pomyślą. W tym momencie jestem posiadaczką właśnie takich, a nie innych włosów i niebywale mi się to podoba. To taka trochę ulga, możność wyrażania siebie. Mam jeszcze w głowie masę szalonych pomysłów do zrealizowania i na pewno przeczytacie o nich niedługo. A teraz zapraszam do podziwiana tego czegoś na mojej głowie.





Do następnego!










Komentarze

  1. A kiedy next thing �m😏😏

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty