BESTHAIRSTORE || DOCZEPIANE WŁOSY




Ostatnio miałam okazje testować doczepki od BestHairStore. Nie są to moje pierwsze doczepiane włosy, więc nie jestem aż tak blada w tym temacie i mogę wam je co nieco porównać.

BestHairStore jest chińską stroną ze 100% naturalnymi włosami. W ofercie mają nie tylko włosy doczepiane metodą clip-in, ale również na mikro ringi. W asortymencie możemy znaleźć włosy od 100 do 130g o różnych kolorach, ombre czy bayalage, ktore ja właśnie wybrałam. Szczerze muszę powiedzieć, że na samym początku byłam nieco zdziwiona gramaturą, gdyż moje poprzednie doczepki ważyły aż 220 gram zatem jest to znaczna różnica. Tamtych włosów było zdecydowanie za dużo i po prostu nie trzeba było doczepiać wszystkich taśm. W tym sklepie wybrałam sobie 130 gram i jest to dla mnie zdecydowanie idealne gramatura i wydaje mi się, że te mniejsze zestawy mogłyby mi nie wystarczyć.

Co ważne miałam bardzo dobry kontakt mailowy, mogłam o wszystko bez problemu zapytać i dostawałam naprawdę fachowe porady. W dodatku do paczki dorzucono mi naturalne rzęsy oraz 2 grzebienie czego w ogóle się nie spodziewałam. Paczka szła z Chin, a dotarła do mnie bardzo szybko, szczerze nie spodziewałam się, że będzie to aż tak szybko. 2 dni, tyle dokładnie czekałam.

Przechodząc już typowo do włosów to są one bardzo mięciutkie w dotyku i nie plączą się tak jak moje poprzednie. Są naprawdę starannie wykonane co wnioskuje po tym, że po prostu włosy nie wypadają. Metoda clip-in jest mi już znana i uważam ją za niebywale wygodną. Mój 130 gramowy zestaw zawiera 6 taśm: poczwórną, dwie potrójne, dwie podwójne i dwie pojedyncze.  Jego długość to 20 Inch i jest to nie dużo więcej niż moje naturalne włosy jednak efekt według mnie jest naprawdę świetny.








Podsumowując, wszystkim zainteresowanym doczepkami zdecydowanie polecam sklep BestHairStore, moim zdanie włosy z tej strony są świetnej jakości i będę mi służyć naprawdę bardzo często. Jeśli macie jakiekolwiek pytania koniecznie zadajcie je w komentarzu, a ja odpowiem najlepiej jak będę potrafić.

P.S. Miałam zimowy zastój z blogiem i mam nadzieję, że poprawa pogody doda mi sił do życia i do publikowania tutaj jak najczęściej.

DO NASTĘPNEGO! ;*

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam doczepianych włosów ale niekiedy się zastanawiam czy by w takie nie zainwestować :P Bardzo fajny efekt ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty