IRRESISTIBLE ME || DOCZEPKI

Był już wpis o moich pierwszych wrażeniach dotyczących doczepek od Irrestible Me. Tym razem przychodzę, żeby opowiedzieć wam jaka jest moja opinia po ponad 2 miesiącach posiadania ich.
Od razu kiedy je dostałam wpadłam w jakąś obsesje i nosiłam je codziennie, dosłownie. Moim marzeniem zawsze było mieć długie włosy, więc kiedy dostałam taką możliwość to wiecie, po prostu zaczęłam ją wykorzystywać w 100%. Doczepki wyglądają na głowie pięknie, gwarantują grube, lśniące, długie włosy, dają więc niesamowity efekt. Jednakże oprócz teko spektakularnego efektu jest też ciężkość głowy, boląca szyja od ciężaru,  wpijające się czasem też spinki. Nie uważam żeby to była wada produktu, a po prostu nieprzyzwyczajenie. Kiedy macie cienkie, lekkie włosy, a nagle przypniecie sobie dwa razy tyle to jest to po prostu od razu odczuwalne, nie na samym początku, ale po kilku godzinach już zdecydowanie tak. Czasami też jeżeli coś źle dopniecie, coś wam się gdzieś zsunie i zacznie ciągnąć wasze naturalne włosy. Aby dopinać włosy codziennie trzeba jednak poświęcić trochę na to czasu i na pewno łatwiej jest mając w tym już jakąś wprawę. Dużo łatwiej jest kiedy wiecie już mniej więcej jak i w którym miejscu doczepiać włosy, aby dobrze wszystko wyglądało. Oprócz tego wszystkiego o doczepiane włosy trzeba BARDZO DBAĆ. Uwierzcie mi, to jest podstawa. Jeżeli tego nie będziecie dobrze robić, to nawet najdroższe doczepy szybko pójdą na marne. Doczepki trzeba myć często, może nie tak jak nasze naturalne włosy, ale co mniej więcej 5-7 dni na pewno. Trzeba zapatrzeć się w olejki do włosów, bo odżywki tu nic nie zdziałają, gdyż należy pamiętać, że jest to włos już nie zdolny do wchłaniania takich rzeczy. Trzeba je bardzo, ale to bardzo często czesać, to jest absolutna podstawa. Nawet jeżeli z nich nie korzystacie, włosy to włosy, więc szybko się plączą, robią się kołtuny, a potem strasznie ciężko jest je doprowadzić do dobrego stanu.

Moje włosy przed założeniem doczepek:

A tutaj krótki filmik z już doczepionymi włosami:



Sprawdźcie koniecznie konta Irresistible Me i ich stronę: 
DO NASTĘPNEGO! ;* 

Komentarze

  1. Bardzo ładna przemiana. Ślicznie Ci z tymi doczepkami i bardzo fajny filmik :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty