DOCZEPKI || IRRESISTIBLE ME


Doczepianie włosów metodą na klipsy to chyba w tym momencie jeden z najpopularniejszych sposobów na przedłużenie włosów. Bardzo proste, bo nie zajmuje sporo czasu, a jakże efektowne.
Ja osobiście nigdy za bardzo nie lubiłam swoich włosów, są one raczej cienkie, wolno rosną, po prostu nie dodawały mojemu wyglądowi żadnego spektakularnego efektu. Zakup doczepek wiele razy rozważałam, nigdy się jednak nie zdecydowałam.
Bardzo dziękuję www.irresistibleme.com za to, że dzięki nim mogę zobaczyć jak to jest mieć piękne, długie włosy.
Myślicie o zakupie doczepek? Pokaże Wam w dzisiejszym poście co oferuje właśnie ta strona.

Kiedy dostałam maila z propozycją współpracy byłam w szoku i nie dowierzałam. To, że ktoś mnie docenił bardzo dużo dla mnie znaczy, ale szczerze, uwierzyłam w to dopiero wtedy kiedy paczka znalazła się w moich rękach.
Ale zacznijmy od początku.
Miałam bardzo dobry kontakt z przedstawicielką firmy - Madison. Na każde moje pytanie odpowiadała, do tego podsyłała mi linki typu jaki kolor włosów wybrać.
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona czasem oczekiwania na przesyłkę, gdyż była ona wysyłana z okolic Nowego Jorku 11 listopada, a dotarła do mnie 21 listopada. Trwało to więc 10 dni, a spodziewałam się ponad 2 tygodni.

Doczepki przychodzą w takim oto ładnym pudełeczku i opakowaniu jakie możecie dostrzec na powyższym zdjęciu. Oprócz tego są one zapakowane w specjalną siateczkę, która ma zapobiegać zniszczeniu, plątaniu przy wysyłce.



 Co zawiera paczka? 

Na zdjęciu powyżej możecie dostrzec ile taśm zawiera zestaw 22' 200g. Uwierzcie mi, tych włosów jest strasznie dużo, zakładając je wszystkie na głowę to jest taki efekt... A kucyka to macie grubszego niż wasza pięść, serio. Na tej taśmie największej, z 4 klipsami jest tyle włosów ile ja mam prawdziwych na głowie i wcale nie przesadzam. Oprócz tego w opakowaniu znajdziemy 3 dodatkowe klipsy, które możemy zamienić w przypadku, gdyby któryś na taśmie nam się zepsuł, więc też coś zdecydowanie na plus.

 
 > Link do mojego zestawu <



                   










Dzięki filmikowi na ich kanale wybrałam kolor doczepek. Jest to Medium Brown (#4). Jest troszeczkę ciemniejszy niż moje naturalne włosy, ale kiedy doczepki są dobrze założone to raczej tego nie widać.

Kończąc ten post, była to moja pierwsza taka współpraca i według mnie jak najbardziej udana. Miałam doczepki założone już na głowę, byłam w nich w szkole i w mojej opinii są naprawdę bardzo dobrej jakości. Nie mam porównania, bo z innej strony nigdy nie miałam, ale według mnie są godne polecenia. Na pewno pojawi się jeszcze jeden post, w którym pokaże doczepki na mnie i opowiem Wam trochę więcej jak się je nosi i inne tego typu rzeczy.


To by było na tyle! Do następnego! ;*

Komentarze

  1. Fajna opcja z tymi doczepkami, może nie na co dzień ale tak na jakieś wyjście czy coś ;)
    Widzę, że wspołpraca też fajna skoro dziewczyna tak Ci pomagała :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z takimi doczepianymi włosami :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty