INSPIRATION FOR ME


Zdecydowanie będę pracować nad systematycznością... Mam nadzieję, że to ostatni raz kiedy zaniedbałam bloga. Dziś mam dla Was post z inspiracjami, mam nadzieję, że Wam się spodoba.

NAILS


Ostatnio u mnie zdecydowanie królują kolory nude, beże, zgaszone róże i właśnie takie kolory podobają mi się najbardziej na paznokciach. Jak dla mnie są bardzo delikatne, nie rzucające się w oczy, a są bardzo estetyczne.







HAIR

Jeśli chodzi o włosy to zakochałam się w refleksach, ombre... Sama nie wiem jak to nazwać. Efekt moim zdaniem jest naprawdę przepiękny i sama chciałabym, aby moje włosy tak wyglądały. Jest jednak mały problem, gdyż jest to coś co wymaga naprawdę dobrego fryzjera. Widziałam masę nieudanych koloryzacji i zdecydowanie nikomu nie polecam.


























FASHION

Tym razem nie chce powiedzieć o konkretnych rzeczach, które mi się spodobały, a o wydarzeniu muzycznym, które niedawno się odbyło. Co ma jednak muzyka do mody? A no jeśli ktoś zna festiwal Coachella to wie, że bardzo dużo. Impreza ta zbiera nie tylko muzyków, ale także modelki, blogerki i wszystkich zainteresowanych modą z całego świata. Jest jednym z tych festiwali przed którymi gwiazdy mówią "nie może mnie tam zabraknąć" i specjalne stylówki są przygotowywane z wielką starannością. Zobaczcie sami:































Warto też wspomnieć, że wraz z marką H&M na Coachella pojawiła się Julia Kuczyńska oraz Jessica Mercedes, które moim zdaniem godnie reprezentowały Polskę. 



















FOOD

I oczywiście to co wszyscy kochamy, czyli jedzenie. Coś co pojawia się ostatnio o porankach w mojej misce codziennie to owsianka. Naprawdę zakochałam się w tym posiłku.




 STARS

Tym razem przedstawiam wam Gigi Hadid jedną z moich ulubionych modelek. Gigi możecie kojarzyć choćby z teledysku Zayna Malika do "Pillowtalk" albo z któregoś z pokazów "Victoria's Secret". Moim zdaniem jest naprawdę śliczną 21-latką, ale wielu jej uroda nie przypada do gustu. Do tego Gigi jest jedną z tych modelek, które nie do końca mieszczą się w standardach rozmiarowych, pomimo tego jednak jest "rozchwytywaną" modelką. 
















































































I to by było na tyle jeśli chodzi o te inspiracje. wyraźcie co do nich opinie w komentarzach.
DO NASTĘPNEGO! ;* 

Komentarze

  1. Świetny wpis, bardzo lubię takie :)


    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje *.* Jedzonko chyba najbardziej mi się spodobało :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham oglądać zdjęcia jedzenia, owsiankę mogłabym jeść codziennie na śniadanie :D
    Ja właśnie mam ombre, ale ze zrobieniem zdałam się na moją mamę, mogło być lepiej, ale najgorzej też nie jest haha

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo inspirujący jeśli chodzi o mode :D jedzenie wygląda pysznie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Te włosy mi się podobają. To takie jakby sombre. Mam zamiar sobie po maturach takie coś zrobić :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje! Uwielbiam Gigi, kolorek nude na paznokciach i ombre :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ach włosy kręcone super na tych inspiracjach:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne inspiracje! ♥

    olijako.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje, szczególnie Fashion Coachella, ten festiwal to najbardziej wyczekiwane przeze mnie wydarzenie w roku, właśnie ze względu na ten wspaniały klimat! ♥

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne inspiracje. Mi spodobały się te zdjęcia z paznokciami.Chciałabym mieć takie zadbane. W dodatku te kolory są takie ładne :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gaczorek robi takie cudowne ombre <3 Ale cena też jest zaporowa :(
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje! Styl z festiwalu coachella wspaniały *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty